,

Beach Time

30.6.14


Máte rádi pláž? Já ano! Samozřejmě hlavně tedy kvůli moři! Jsem vodnář, možná kvůli tomu, možná také ne, pro mě není problém ve vodě zůstat několik hodin a potápět se a různě si plavat. Jako malou mě museli z vody lákat, většinou na jídlo (to mi zůstalo), jinak bych tam byla napořád. Myslím, že to tak máte ale také, že? Nebo si spíše vezmete knížku a čtete si? K pláži a koupání samozřejmě patří plavky či chcete-li bikini. To je momentálně takový typický můj outfit - žádné detaily či vystylování od hlavy až k patě - ehm, prostě jen plavky! Mně se moc líbí kombinování různých vršků s jiným spodním dílem plavek. Přijde mi to zajímavější a najednou máte vlastně plavek i víc! Já jsem pro vás jednu takovou mou kombinaci při pohodě na pláže nafotila! Vršek jsem koupila v Gatu a spodní díl v Sinsay, který je mimochodem střihově bezchybný! Mám ráda veselé barvy, což doporučuji všem! Černé plavky jsou sice elegantní, ale k létu patří barvy a pozitivní nálada! Tu vám snad tyto fotky přinesou!

Do you love beach as much as I do? There is no problem for me to stay in water all day and just to enjoy the swimming or diving! Are you the same or do you prefer to read the book and just relax on the beach? Anyway when you say beach you should also imagine bikini! Well beach time outfit to be exact. I love combining! These pictures of one of my combination from Gate and Sinsay should bring you positive energy and mood! 












You Might Also Like

12 comments

  1. Jak to, že máš tak nádhernou postavu, když se tam pořád tak cpete? :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. když vidím ty obrázky hamburgerů a tak podobně tak jen při pohledu mám o 5 kilo navíc :D můžu ti jen tiše závidět !!:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ono to bude asi tím, že mi zaměstnavatelka dává práci úplně mimo Huntington Beach a jezdim přes 30 km do práce tím pádem :D a celkově jsme pořád v jednom kole :D a děkuju za komentááře !:)

    OdpovědětVymazat
  4. plávky su nadherne :)
    btw. ja som tiez vodnár, milujem vodu a takisto v nej viem vydrzat dlhoooo a milujem kombinovanie dvoch rôznych dielov plaviem super :) aj ked vodnár je vzdušné znamenie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já právě chtěla napsat, že jsem byla ve svém živlu, ale to by nešlo dohromady s tím vodnářem, který má právě vzduch! :D Tak či onak se ve vodě cítíme dobře, že?:DD

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná! :) Moc si to užívejte.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky a krásne plavky. Pláž, more a piesok zbožňujem. Ako mala som bola podobná, tiež som dokázala tráviť celú dovolenku len vo vode :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mám tvoj blog stále radšej a radšej ! si nádherná a máš krásne plavky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dobre, že dala Lucka odkaz na tvoj blog! :) Krásne fotky a tie plavky ti veľmi svedčia :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiš ty jsi prostě nádherná♥ To jsou boží fotky:)) jak někde z wehearit nebo tumblr:))))

    OdpovědětVymazat
  11. krasna postava a super fotky! vidim ze si hodne uzivas ameriku:)

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :