, ,

Fashion Island

31.7.14


Už jsme tu přes jeden měsíc a vy jste se nás často ptaly, jestli už jsme si něco koupily. Teď už můžeme s klidným svědomím odpovědět, že ano. Byly jsme totiž nakupovat v místním rozlehlém a bezchybném Fashion Islandu! 

It has been a month since we came here and you are still keeping asking us if we have bought something already. Well now we can definitely tell you we did a big shopping in Fashion Island! There are three videos about our special day! And the outfit post? Soon!



V pondělí jsme měly stále volno v práci, tak jsme si řekly, že něco podnikneme. Co jiného než nákupy! Konečně! Přijela jsem s velice malou výbavou, tak je potřeba si pořídit nové věci! Sice už jsem byla něco párkrát koupit, např. toto nebo toto, ale tentokrát už to chtělo něco řekněme většího. Tak jsme nasedly na kolo a za hodinku jsme byly ve Fashion Islandu! První jsme se musely jít posilnit do Cheesecake faktory, kde jsme se přejedly úplně maximálně. Doporučuji Pasta da Vinci a klasický cheesecake s jahodami! Ehm, pozor na velké porce! Poté už to začalo, vše to můžete vidět ve videích – kde jsme byly a v tom dalším na konci článku, co jsme si koupily! Mám radost ze všeho, co jsem si domů dovezla! Nejvíc snad ale z diářku z Urban Outfitters, mikiny z Pink (na ty naše večerní projížďky z práce), krajkovaného tílka z Forever 21 a hlavně ze všeho z Brandy Malville! Tohle byla taková první návštěva Fashion Islandu a  i tu další s vámi určitě posdílíme! Co se týká outfitů, tak brzy čekejte první outfit post! 












A toto jsme si tedy koupily! 

You Might Also Like

3 comments

  1. Ve fashion islandu jsem byla taky, je to tam super :) a hlavne obri forever 21! Video jsem uz videla, hezky jste nakoupily.

    OdpovědětVymazat
  2. Awww....vy se teda máte :D
    Mám hroznou radost z videí a outfitových postů :)

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :