, ,

New York Last Look

25.9.14


New York pro mě byl inspirativní a to nejen v módě návštěvou Fashion Weeku. Otevřel mi oči, ukázal mi, jaké jsou vůbec možnosti v životě, představil mi nové lidi a jejich příběhy a celkově jsem se někam posunula. Zní to divně, já vím, ale je to tak. Je to prostě jiný svět a doufám, že se tam opět podívám a nebo, že si tam zaletíte také a nebo, když už jste byli, tak si naplánovali novou cestu, protože to pravdu stojí za to! Budu ráda, když můj outfit vás bude inspirovat alespoň z poloviny jako mě samotné město. Konečně jsem tu vyndala svou koženkovou sukni z kufru a celkově už mám oblečení kupované jen v Americe. Top, sako, sukně je z Forever21 (to je prostě nejlepší), sluneční brýle z Alda a boty Vans, ty už znáte. Nosím je často, jsou skutečně pohodlné. Make-up je můj oblíbený - linky a červená rtěnka! Fotky jsou focené v Brooklynu cestou na přehlídku v rámci Fashion Weeku. Ráda kombinuji vzory, nevadí mi mixovat, ale jak jste na tom vy? Líbí se vám různé vzory v jednom outfitu?  

New York is so inspiring city and I hope my outfit will be the same for you.
















You Might Also Like

3 comments

  1. Škoda, že Forever 21 u nás nie je, inak by som letela pre ten sveter do obchodu už zajtra. :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten článek je napsaný tak kostrbatě...už jsi v Čechách :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit, rozhodne inšpirujúci! A stále neprestávam ľutovať, že najbližšie Forever 21 je vo Viedni :(

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :