, ,

Rebel Dreams Look

17.11.14

Dnešní příspěvek je k 25. výročí dne 17. listopadu. Nebojte, dějepis sem tahat nebudu, ale říkala jsem si, že outfit by mohl být k tomuto dni vhodný. Díky okolnostem tohoto dne a jednáním tehdejších lidí se dnes můžeme mít takhle krásně. "Live your rebel dreams." Neříkám, že to byli rebelové, ale v tom slově vidím revoluci, změnu - změnu k lepšímu. K srdci si to můžeme vzít i my. Žijete své sny? Jednou za čas bychom měli nějaký ten krok směrem k nim udělat a nebudeme se cítit příliš utlačováni povinnostmi - přinese nám to určitou svobodu. Podzim na většinu z nás působí většinou pochmurně, ale proč se nezaměřit na to krásně zbarvené listí? 
Na sobě mám svou oblíbenou klasiku. Kabát je můj nejoblíbenější, kvalitní, pohodlný a jednoduše na něj nemohu dopustit. Má dokonalý střih a velké kapsy. Má jedinou nevýhodu, že je na něm vše vidět - blond vlasy, vlákna ze šál apod., takže čistit, čistit a čistit. V H&M mají super mini lint roller čistítka za 49Kč! Dalšími mými každodenními oblíbenci jsou koženkové kalhoty a samozřejmě černozlaté kotníkové boty. Sice je to vše v černé, ale kombinace materiálů a zlatých doplňků outfit obohatí a hodí se, jak do města, tak do školy, na nákupy a nebo i do práce. Já tedy nejsem úplně podpatkový typ, tak je nosím i na některé večerní akce. Co na podzimu, mimo barev, miluji jsou svetry! Nejlépe, oversized, co nejměkčí, s norským motivem a možnost je různě vrstvit. 
Mimochodem, kdy se cítili nejsvobodnější, nejvolnější? 

This day is for us one of the most important days. It means for us a lot because we celebrate our independence and freedom as well. Due to it I've chosen this outfit. "Live your rebel dreams". We all have dreams but we do not follow them. Therefore we might feel oppressed by our responsibilities. So let yourself free and try to lead your steps towards to your goals. Be a rebel a little bit.
I wear my the most favorite everyday outfit. The comfy simple coat with golden details I love on it. It has everything any coat should have. You can wear it either with elegant pieces or more casual ones. Also I adore these pants and boots. Well, it all is based on black but the materials and patterns make this look not boring and still chic among these autumn colors.

Photo by: Dominika Filgasová 


Coat: Zara/ Sweater: Reserved / T-shirt: Zara/ Pants: H&M/ Shoes: Destroy

You Might Also Like

10 comments

  1. Perfektní outfit! Ten svetr je bombovní, ale to vlastně všechno :) moc povedené :3

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný kabátek :) Moc se mi outfit líbí, ohromě ti sluší :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle svetr jsem viděla v NY... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já černé kabáty nemůžu mít vůbec. Mám bílého kocoura a ty chlupy jsou prostě všude :-)

    www.nikystories.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Natálka krásny kabátik naozaj chválim :O ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásný outfit i povedené fotky! Jen tak dál :-)

    Lifewithabrunette.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super outfit :) Pekné tričko a kabát ;)

    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  8. krásný outfit <3 tobě to vždycky moc sluší, jsi takové sluníčko! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky, na ktorých ti to pristane, páči sa mi outfit :)
    A najslobodnejšia a najvoľnejšie sa asi cítim, keď mi je dobre, keď som šťastná alebo keď sa mi splní nejaký môj sen :) Takéto chvíle milujem!

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :