, , , ,

LONDON HEN PARTY no 3 | tips | pics | and vlog (in CZ and EN)

30.5.15

Poslední vlog z naší jízdy v Londýně už máte několik dní na mém Youtube, ale opět vám musím ukázat i fotky a ten den a místa popsat i tady! 
The last blog from our three-days adventure in London's been up on Youtube a few days already but I just have to show you the pictures and the places we visited even here!

Ráno jsme si po opět vynikající, a pro mě tradičně netradiční cestovatelské, snídani musely už sbalit našich pár věcí a říct sbohem našemu sdílenému pokoji. Dnes jsme měly namířeno do Notting Hill na Portobello Road Market, který jistě všichni znáte. 
After the delicious, and for me traditionally non-traditional backpack traveler's breakfast, we had to pack our few stuff and say bye-bye to our room we shared with 12 people. And do you know where we're heading to? - Notting Hill and Portobello Road Market!

Už jsem několikrát zmiňovala, že byl Bank Holidays víkend, takže všude bylo lidí jako v Hong Kongu a ještě k tomu byla sobota! Naše cesta na market byla teda dosti zajímavá, protože udělat krok bylo čas od času nemožné. Ale i tak se dalo koukat kolem a vidět všechny ty krámky a domečky. Takže bych vám asi doporučila se vyhnout Bank Holidays, pokud vám ovšem davy lidí nevadí  :-) .
Well, to go on Portobello Road Market during Bank Holidays and even on Saturday isn't maybe the best idea as the people are literally everywhere. However, despite that we could see all the little lovely stores and houses on our way!

Čím blíž se člověk přibližoval, tím hustší bylo zalidnění. Já jsem to ale potom už ani nevnímala, protože pouliční kapely a celkově ta atmosféra vás zkrátka pohltí. Market je plný věcí opravdu pro každého. Pokud něco sháníte, najdete to určitě tam! Já jsem se několikrát holkám ztratila. Nejdřív jsem si musela jít, ehm, opudrovat nos a pak jsem byla dlouho v takovém vintage obchůdku (jako jsou tam skoro všechny) a nestačila jsem se divit cenám. Jasné, mám s sebou 200liber na talířek. Díky tomu jsem se potom pohybala kolem těch věcí opatrněji a raději už na nic nesahala. Ale nebojte, jsou tam i levnější krámky s knížkami, různými řetízky a doplňky. Třeba ty amulety byly kolem 10liber, což na památku myslím jde. Je to rozlehlá oblast a každá ulice prodává něco jiného. Která myslíte, že se mi líbila nejvíce?
The closer we were the more people was appearing. But I didn't care in the end that much as the atmosphere is simply so strong that you just can't resist and need to enjoy the live bands and visit each vintage store as I did! I just adored the old pieces. But at the moment I found out the little plate is worth 200pounds I turnaround gently and slowly and walked out the store to be sure I will not damage anything. Which street and markets do you think I liked the most? 

Cestou z kopce jsem najednou bez důvodu nějak zrychlila, aniž bych tušila proč. Víte co mě podvědomě vedlo? Vůně všeho toho jídla v další ulici! Vyjmenovávat to asi nebudu, ale jestli máte rádi waffle, cupcakes, čerstvé ovoce, kokosovou vodu, něco smaženého, pečeného nebo jen do ruky či ze Sainsbury - tadá, hurá na tenhle market. Jen stačí přijít hladoví! (A je tam i bankomat, kdyby vám došla hotovost.)
On the way down from the hill I suddenly went faster and faster and I didn't even know why. Do you know, though? Well, it was the smell of all the food in the next street! And simply put, you can find there anything. Do you fancy cupcakes, waffles or coconut water? Or rather something fried, cooked or only fresh fruits? Nothing? So Sainsbury's can help you as well! Just come really really hungry! And if you didn't have enough cash, do not worry the ATM's are close the food markets.

Nakonec jsem ještě zatáhla Julii do takového malého, nenápadného, vodnicí zakouřeného obchůdku. Ukázalo se, že se tam stýkalo docela dost British osobností, taková klasika je třeba Kate Moss! Kousky byly opravdu unikatní, stejně jako ostatní v obchodě, kteří byly do toho stylu oblečení, viz třeba asi třímetrový pán v dlouhém černém kabátu, obrovským klobouku, delšími vlasy v obličeni a sandály na platformě. Fotku zdi s těmi všemi slavnými lidmi nemám, ale nenápadně jsem vám to natočila, takže je ve videu (ve většině obchodů se totiž nesmí fotit).
In the end I took Julia to one store which was literally hidden, almost locked. When you came in there was strong smoke smell and you thought you are in different century in a movie. Why? All the pieces were so unique! Moreover there's a wall with pictures of people who visited this place - and wait for it - all of them were British Famous people - namely for example Kate Moss! Ok I fell in love with that store and if you wanted to see it as well you can see it in the video above as I filmed there really top secret shots. 

 Poté už jsme se ocitly v uličkách krásného Notting Hill. Viděli jste všichni film? Já se totiž musím přiznat, že jsem opozdilec. Ale mám ho na plánu a v nejbližší době si ho pustím! Postupně se začalo zatahovat tak jsme do kopců přidaly do kroku, abychom včas dorazily k metru. 
After that we walked a bit in the streets of lovely Notting Hill! Have you seen the movie? I need to confess that I still haven't! But I promise, I'm gonna change it in close future! 


Dobrá, do metra jsme to bez deště zvládly, ale po vástupu na Oxford Street jsme pár minutové sprše neunkly. Nevadilo to ale vůbec, měly jsme totiž namířeno do Victoria's Secret, kde Carlin potřebovala něco koupit pro kamarádku. Nakonec jsem si ale koupila věc jen já a to malou voňavku do kabelky "Bombshell". Voní krásně sladce.
Ok, so after we came out the tube we didn't have opportunity to run away the rain. But it absolutely wasn't important because we were about to go to the Victoria's Secret store where I bought in the end the small Bombshell perfume. It smells sooo sweet! Like the roses on my umbrella! 

 V obchodě holkám vyhládlo, tak jsme vyběhly hledat nějakou restauraci. Minuly jsme mou milovanou Carnaby Street a nakonec skončily v Pubu Red Lion, kde jsem vyzkoušela steak and beer pie. Když už je člověk v tom pubu, že? Musím říct, že to bylo naprosto vynikající a ta gravy tomu dodala třešničku. Byla tam akorát docela zima a chyběla i Wifi, tak jsme se rozhodly, že si zajdeme ještě na čaj/kafe/dortík. Yumchaa kavárnu jsme si hned zamilovaly a krásně jsme se tam zrelaxovaly po tom návalu lidí všude kolem. Mimochodem dejte si tam brownie with walnuts! Potom už jsme rychle jely do hostelu, vyzvednout tašky a na Victorii. 
After little bit of shopping there needs to be food as the next step right? So we quickly found a Pub Red Lion near my beloved Carnaby Street and I had steak and beer pie which I absolutely didn't expect to be that good! However there was a bit cold and no Wifi for girls in the pub and (me especially) wanted also something sweet. Also chill a bit. The place we found we fell in love in a second! Yumchaa coffee serves really good coffee and I recommend you chocolate brownie with walnuts! 

Jak jsme se rozležely v kavárně, tak jsme naopak k autobusu dorazily asi 3 minutky před odjezdem, takže jsem byla ráda, že v klidu opět sedím  v autobuse. Chtěla jsem si číst, ale během pěti minut jsem usnula a probudily mě holky až v Cheltenhamu. Doma jsem potom strávila něco přes hodinku a vyrazila na rozlučkovou party za kamarádama s Julií, kam mimochodem jdeme i dnes! 
Then we just had to go to take our stuff from a hostel and be really really REALLY fast to catch the bus from Victoria. We arrived 3 minutes before it was leaving. I was also didn't expect me to be so tired but  I just fell asleep within 5 minutes on the bus! At least I had energy for our goodbye party (because a lot of people are leaving) in Cheltenham which we have today as well and me and Julia are coming of course!



You Might Also Like

9 comments

  1. Všetky vlogy z Londýna sa mi moc páčili, je to úžasné mesto, chcem sa tam čoskoro znovu pozrieť :D

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maly-effectacek.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou opravdu nádherné :) Užij si to ještě v Anglii :)

    www.simonkomadel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. "A je tam i bankomat, kdyby vám došla hotovost" Natálko, tak tímhle jsi mě naprosto dostala a rozesmála! :-D A přesně tohle je to, co se mi na Tvém blogu líbí! Jsi přirozená, na nic si nehraješ a ve Tvých článcích je vidět, jaká jsi úžasná osoba. :-)
    Jinak...asi bych ukradla ty křídla z výlohy Victoria's secret obchodu, protože to jsou ty, které na sobě měla Candice Swanepoel, že ano. <3
    Užívej si poslední týdny v Anglii na maximum! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. http://aduliksun.blogspot.sk/2015/05/giveaway-za-30-000-pozreti-na-blogu.html :) ----- Pozývam vás na GIVEAWAY u mňa na blogu :)

    Veľmi pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Londýn je skvělý! :) krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezké fotky, Natálko! vypadá to tam krásně a tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc holky! :) jsem ráda, že se vám to líbí a Londýn vám to takhle přibližuje :) užívám si to jak to jde a "Anonymní" moc díky za další super komentář, který mi udělal ohromnou radost <3

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :