, , , , ,

Karlovy Vary Film Festival | Möet VIP Party

30.7.15

Tímto příspěvkem už zakončuji ten náš “Karlovarský Speciál”. Kdo viděl ty předešlé články, tak snad tuší, o čem je tento poslední. Samozřejmě o Möet Party!

With this article I’m finishing my posts about Karlovy Vary International Film Festival. Have you read previous articles? Great, because then you might know what is this last post about Möet Party of course! It is the most exclusive and luxurious party during the film festival!
Möet Party je, jak říká Lenča ve vlogu, nejexkluzivnější party festivalu a zároveň se zde sejde jen ta nejsmetánkovější smetánka. Teda, abych to uvědla na pravou míru. To, že jsem tam byla já, za to vděčím Fashion Tv a ne že bych se považovala za smetánku, mohlo to špatně vyznít. Takže kdo tam třeba byl a ujídal se mnou ovoce u čokoládové fontány? Tradičně přišla Andrea Verešová, nechyběl samozřejmě ani ředitel festival,  pan Bartoška, potkala jsem se s Nikol Moravcovou a přítomné byly také různé herečky, herci, modelky, missky…  a jedna blogující/vlogující studentka, ehm, já. Hlavně jste neustále slyšeli zvuky foťáků a fotografy říkat “Andreo, ještě sem se podívejte. A Andreo, tady ještě. Andreo, úsměv.” A to na všechny stars.  Aniž bych byla hvězda, tak sem se na tom červeném koberci cítila pohodlně, kdo by se necítil, že?

You can find there all the popular people from the Czech Republic and Slovakia. I was so happy I could attend this event as a presenter for Fashion TV! I met there all the famos actrees, actors, models, beauty queens etc. And next to theme, there was me – vlogging slash blogging student, that sounds funny! What I really loved was the infinite sound of cameras taking pictures of those vips. Well, despite I am not a star at all I’ve really enjoyed walking on the red carpet though, who wouldn’t have?
Natáčela jsem tedy nakonec na mobil, protože foťák se mi k těm šatům nehodil a chtěla jsem mít volnější ruce, abych si v případě zakopnutí o ten červený koberec rovnou nenazila nos. Každopádně jsem ale natočila takové ty mood záběry, abyste viděli jak to tam vypadá a zároveň jsem tam nikoho nijak neotravala. Přeci jen to je opravdu luxusní akce a nevím, zda se to úplně sluší na takové akci vlogovat. Myslím ale, že jsem natočila to nejhlavnější a k nahlédnutí to stačí. Hlavně si myslím, že ty prostory a výzdoba vám vezmou dech i takto přes iPhone kameru! Schválně, uhádli byste do jakého tématu byl letošní dress code a celý večer laděný?

In the end I was filming on my iPhone again as the camera was too big for this kind of event and it didn’t match the dress I wore, I bet you understand it! Moreover, I wanted to be sure, if I fell thanks to the red carpet, I could safe myself not holding a camera so not to break my nose immediately! I think you will still be amazed by the interior and all the designs. What theme do you thing was chosen? 
Bylo to téma “Ráje nebo Edenu”. Všude byly same květiny a dokonce i fotostěna byla z nich! Při vstupu jsem si hned představovala, jak by se vyjímala u nás na bytě, ale nebojte, ze snění jsem se probudila a alespoň jsem se u ní vyfotila! Další, co mi vzalo dech, byl “vodopád” promítání na stěnu nad schody, po kterých jste stoupali do místa eventu. Všude se rozhléhala přímo božská smyčcová hudba – pozor – živá hudba, o to víc to bylo působivější! Do toho tématu jsme tedy měli přijít i oblečení. Já měla šaty od Kamily Vodochodské, se kterou jsme je vybraly z její nabídky. Co na ně říkáte? Vybraly jsme správně? Já se v nich tedy cítila úžasně!

It was Eden theme. So you could find flowers everywhere. Even the photoshoots were taken in front of big flowery wall. Moreover you could listen to fairytale music of ? smyčce and it was live, therefore, it was even more impressive! So we all should’ve had outfit in the Eden theme. I had dress by Kamila Vodochodská fashion designer, with her we discussed two dressed which one to chose. I fell in love with this one when I saw them! Do you like them? 
Tohle jsou šaty Lenky. Sama si je šila!

You Might Also Like

6 comments

  1. Veľmi vám to pristalo, musel to byť skvelý zážitok :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Musel to byť fakt zážitok, veru užívaj si to! ;) Šaty... vedela by som si predstaviť aj niečo možno konzervatívnejšie na takú party a s tým, že si tam išla len za prácou.. ale pokiaľ si sa ako hovoríš cítila v tom pohodlne, tak potom áno! ;)

    http://dominikamakarova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. To muselo být opravdu super :) Prosímtě Natálko, přišel ti mail od Aničky?

    OdpovědětVymazat
  4. Ten outfit sis vybírala sama? Líčení i účes jsou na jedničku, ale ty příšerné kýčovité šaty ti úplně kazí celkový look :/ Evokuje mi to model nějaké nesoudné ruské rádoby celebrity.

    OdpovědětVymazat
  5. krasne saty! sluselo vam to obema:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :