, , , ,

VLOG // WOW! Já jsem Českou Miss World // mé pocity hned po vyhlášení a cesta od příprav po samotné finále

11.4.16

Děkuji děkuji děkuji! Tím bych určitě začla! Každopádně ale myslím, že vidoe mluví za vše! Konečně jsem se dostala k tomu, abych ho z editovala, tak tady je a je v něm vše, co se dalo! Toto video je o našich posledních přípravách před finálem České Miss 2016! Natáčela jsem vám tedy  střípky postupně od soustředění, jednotlivých aktivit až vlastně po afterparty. Celkově tak můžete sledovat, jak se vyvíjela atmosféra, jak jsme si to užívali a moje bezprostřední pocity. V podstatě jde o tu cestu, jak to vše probíhalo, včetně záběrů z finále a hned po vyhlášení! Natáčela jsem, co to šlo! Brzy bude také článek, jen potřebuji trochu více času :) Stejně tak mám natočená videa z prvního týdne "mého kralování"! Takže vše bude!


Mějte se krásně a ještě jednou děkuji!

Česká Miss 2016 // Miss World // Natálie Kotková // The Nattiness

You Might Also Like

12 comments

  1. Natálko, jsi prostě úžasná! Fakt ti to přeju a užívej si to co to jde ;)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Naty, gratuluji. Musím se přiznat, že mou favoritkou soutěže byla Kristýna, přesto jsem doufala, že se staneš Českou Miss, protože jsi asi první finalistka za hodně dlouhou dobu, která měla dostatek živelnosti a komediálnosti na to, aby přivezla z Miss Universe korunku. Na druhou stranu - v USA už jsi byla, je čas se podívat zase jinam. :D V každém případě držím palce a nepochybuji, že i na Miss World budeš nepřehlédnutelná! Hodně štěstí, Natálko a přeji spoustu úspěchů.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju, finále jsem sledovala v přímým přenosu. Byla jsi skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé video a gratulujem !! :)

    My blog + giveaway : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji Naty, zasloužíš si to! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Si veľmi pekná, ambiciózna , talentovaná a určite si to zaslúžiš . Teším sa na člànky a videa. Prajem veľa ďalších úspechov !
    withkass.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že letos máme krásné Missky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Misky ?? Některé misky jsou krásné, některé užitečné, některé potřebujeme - ale krásných a užitečných které potřebujeme už tolik není... No uvidíme jak na tom budou ty naše Missky:)...
    Každopádně se nezapomeň pochválit - a udělat si reklamu - kdo jiný to umí lépe než ty ??

    OdpovědětVymazat
  9. Moc gratulujem, fandim ti a držim palčeky aj na ďalšej súťaži. Veľmi sa mi páčia príspevky z Californie a Ameriky :))))

    OdpovědětVymazat
  10. ...hlavně že jsi Natálko nezapomněla na to velké JÁ, já já já jenom já stačím si sám, já se mám, do stop padá sůl a písek, jednoho dne nevrátí se a nikdo si té zprávy nevšímá.... ty rozhodně nejsi symbol ženské krásy ale pouze egoismu a sobectví, takový obraz této povrchní doby...

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :