, ,

Co zbožňuju na Tenerife? aneb co vám rozhodně doporučuji podniknout!

21.10.16

Tímto článkem ukončím report z Tenerife. Tak trošku mi ty fotky budou chybět, protože mi takhle na podzim připomínali to teplíčko, mořský vzduch a ty zážitky. O některých jsem vám už psala (tady o aquaparku, tady o surfech a video je tady) a zbytek přichází na řadu právě teraz! Takže, co jsme ještě podnikali, co mám na Tenerife ráda a co bych vám doporučila? 


Co takhle začít ubytováním? Nikam jsem vám to ještě nepsala. Na Tenerife jsme nejeli přes cestovku, ale koupili jsme si sami letenky a potom ubytování na Booking.com . Bydleli jsme v Costa Adeje v apartmánech Ponderosa. Ty byly ve vlastnictví soukromníků, kteří to takto zkrátka pronajímají dál. Musím smeknout. Apartmán byl nádherný, plně vybavený a ta wifi jela -  jak jedna báseň! Kluci (taťulda s bráchou) měli svůj pokoj a já přistýlku v obýváků - a musím říct, že jsem to vychytala. Z postele jsem tak měla úžasný výhled a ráno, když jsem vstávala jsem jen otevřela očka a předemnou byla ta nádhera. Bylo to celkově i přibližně 10 minut pěšky do Siam Parku! A ještě míň k pláži :).

Pláž je pláž. Jak všichni také asi víte, tak tato část Tenerife je prostě jen jedna dlouhá pláž. Ať už oblázková nebo s typickým černým (sopečným) pískem. Já tedy radši klasický bílý píseček, když bych si tedy měla vybrat, ale každé má to své. Třeba u toho surf spotu jsem se šla i párkrát "potápět" a ta voda byla tak krásně čistá, že jsem nemohla věřit svým obrejleným očkám. Sem tam proplula nějaká ta rybka a já z toho byla nadšená, jako když vidím Nema s Dory. Jednou bych se chtěla potápět v místě s trochu barevnějším podmořským světem. Jak ale říkám, já byla i takto nadšená. To jsem ostatně z každého "blbnutí" ve vodě :).

Vedle jsem vždy také při západu slunce. Sunsety, to je prostě moje. Každý den bych je sledovala. U oceánu mají obvlášť kouzlo. My jsme každý večer vyráželi na procházku podél vody - směr večeře samozřejmě - a často se nám poštěstilo tu naší výpravu naplánovat na čas sunsetu. No, byla to romantika všech romantik. Pardon tatíne a bráško, mít tam tak nějakého přítele... to by to už úplně - ale úplně - dokonalé :P.

Často jsem se procházeli do Puerto Colon. Tam jsme našli restauraci a potom skončili v naší oblíbené, kde hrála kapela různé rockové covery. To bylo ideální na závěrečné posezení po aktivním dni ( a nebo vlastně i lenošícím) :D. Určitě doporučuju do takové restauracec zajít. Tahle byla přímo vedle Mekáče :D.

Mimo surfování, potápění, lenošení, (jezení a popíjení) a procházení jsme ještě vyrazili na naší oblíbenou plavbu. Byli jsme tam totiž před třema lety a byli jste tak spokojení a plni vzpomínek, že jsme si to chtěli zopáknout. Je to plavba Flipper Uno

Je to taková rodinná plavba/výprava/loď , která je pojatá tak trochu jako show. Hrají si tam na piráty, od začátku vám nosí mňamky, pivo a pořád vtipkují. Vypluje se tak, že klukům na palubě nasadí pirátské čepičky a oni vytáhnou plachty. Ehm, brácha byl ten onen vyvolený chvilkový pirát a ta čepička mu moc slušela :D .

Pro mě bylo samozřejmě nejúžasnější skákání na laně do vody u Los Gigantes. Sice jsem to stihla jen párkrát, aby se stihli vystřídat všichni, ale lítala jsem tam asi nejvíc. My totiž dlouho pozorovali velryby a byly velké vlny při plavbě, takže na skoky zbylo méně času. No, já bych si upřímně místo velryb víc zaskákala :D.

Na lodi vás pořád něčím napájí :D ... 

... nebo krmí :).

Já si zkráka myslím, že si na Tenerife najde každý své. Ať už chcete podnikat aktivnější věci nebo lenošit. Já bych třeba ještě chtěla do hor a nebo si tam někdy půjčit auto a projet to tam. Tak třeba zase jindy. Takhle mám tuhle část ostrova prochozenou pěšky, mám svá oblíbená místa a zakoutí. Letos jsem teda ještě přidala Costa Adeje. Takže tady ještě pár fotek mých oblíbených míst, uliček, kytiček a výhledů. 

(není nad to mít "něco" na čele, když chtete fotku :D )

Mějte se krásně, buďte happy a brzy se zase ozvu! 


You Might Also Like

9 comments

  1. Miluji tu pozitivní energii z tvých fotek! Dnes máš být ve Zlíně a já sháním odvoz, abych se mohla na tebe kouknout, že já nezůstala na bytě ve Zlíně, kdybych jen věděla :/ :D Jinak díky tobě vím o této oblasti, takže super typ do budoucna :D :) Měj se!

    OdpovědětVymazat
  2. Pani, moc dekuju za tvuj clanek, jak uz jsem nekolikrat psala tak planujeme na pristi leto Spanelsko a uvidime jestli zvladneme i Tenerife, kazdopadne dekuju za tipy! Jo a musim naprosto souhlasit s prvnim komentarem, vazne to tak je, mas neskutecnou pozitivni energii, kterou na me tak presouvas, ze se musim usmivat, kdyz se divam na tvoje videa a fotky!
    S laskou
    Sandra ze http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  3. Výhled jsi tedy měla úžasná, taky bych radši spala takhle na přistýlce, kdybych věděla, na co se můžu dívat hned po probuzení :) jinak to tam vypadá jako v ráji O:-)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásný fotky, fakt jsou plný pozitivní energie! Vypadá to tam nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný fotky, hned bych tam jela :)

    OdpovědětVymazat
  6. nádherný fotky, nic krásnějšího jsem ještě neviděla
    www.bigredevil.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to tam nádherne ♥ Určite by som tam raz chcela zájsť. Krásne fotografie ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Jesenná giveaway *
    * Kawaiibox giveaway *

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně na tohle místo jezdíme pravidelně po novém roce uz asi 8 let vystřídali jsme několik must. I ostrovů. Ale tady se nám líbí nejvíc. Krásné fotky. A díky za další tipy na leden. :)

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :