, , , ,

Jak nás nechali mrznout venku a vzápětí sportovat - VLOG #7 Miss World

11.3.17


Ahoj, tak dnes mám pro vás zase z Miss World měsíce. Vybrala jsem opět den, který byl jiný než ostatní. A to den, kdy jsme byly nějak od 6 ráno venku, v mínusových stupních, když jsme si myslely, že jen někam přecházíme :D (opět nám totiž nikdo nemohl říct, co nás čeká :D ) takže jsme pěkně vymrzly. Holky třeba z Jamajky atd. se opravdu třásly... Já pořád natáčela nebo skákala jako blázen, takže mimo zmrzlý ruce a zamlžený čočky to bylo hezký, konečně jsem viděla město. Zbytek dne jsme pak měly mít volno, ale nenapadlo je nic lepšího, než nám udělat sportovní disciplínu :D. Aneb zmrzlý a nevyspaný dělat kondiční testy :D To nás ale taky nakonec moc bavilo (teda mě ano), hlavně jsme se hýbaly a já se vlastně dostala i do výběru 8 finalistek, které jsme pak soutěžily v atletických disciplínách. Tak snad se vám další nahlédnutí do Miss World bude líbit! :) Brzy bude článek!

Mějte se krásně!

You Might Also Like

1 comments

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :