, , ,

Last Minute Fashion Week - outfit - #MBPFW

22.3.17

 Tento Prague Fashion Week byl pro mě už klasicky úplně jiný! V létě jsem byla na každé přehlídce a střídala outfit za outfitem. A tento poslední na sezonu podzim/ zima 2017 ? Úplný opak!


Možná jste si na Instagramu (natali_kot) nebo jinde mohli všimnout, že neustále někde "lítám". Ať už to jsou nějaké akce, přehlídky, focení, natáčení nebo nějaké to cestování. Z toho důvodu jsem už předem věděla, že se mě MBPFW na f/w 17 season vyhne obloukem. Ale ne! Nakonec mi napsali z Miss, jestli nechci na přehlídku v pondělí. Nejdřív jsem nechtěla zabírat místo, ale v neděli večer jsem zjistila, že mám v pondělí docela volníčko. Rozhodla jsem se tedy, že půjdu. Tím nastal hon za outfitem :D. 

Teď mám oblečení hned na několika místech. Dát tak dokupy nějaky logický styling bylo spíš náročnější. Nakonec mi pomohla kamarádka stylistka Anna Rekua , která měla doma několik věcí od návrhářů z posledních přehlídek. Já si zamilovala tento kabát od návrhářky Michaely Hriňové - zde - je odkaz na její Instagram. Měla k tomu i ten choker a pásek, tak to všechno krásně sedlo dohromady. Potom jsem se sešla s Filipem Jankovičem, který mi poskytl místo v jeho šatně (on se převlíkal na každou show). Vlasy jsem si nechala udělat ve Franck Provost a pak jsem tedy letěla za ním. Ten měl s sebou ještě tuto kšiltovku, která ke kabátu sekla jako ušitá. Hlavně mi nesvítila ta světla do očí. Poslední dobou mám nějaká citlivá očka na cokoliv - vždy slzím :D. Byla jsem si jistá, že se někomu líbit nebude, ale ke mně kšiltovka prostě v ten moment patřila! A o to v módě jde - nosíte to vy, je to VÁŠ styl a celkově je to hra :). 

Ten kabát je trochu výstřednější, ale já si ho dokáži představit nosit i normálně. Ten detail na levé straně není nijak extravagantní, ba naopak, spíš ho dělá zajímavějším a neokoukaným. Na lehké jednoduché černé silk šaty s krajkou se takto propracovanější kus hodí. Na fashion weeky chodí hodně lidí víc extravagantněji oblečeni než obykle. Někdo to moc nemá rád a někdo to zase podporuje. Já to beru tak, že mohu vynést a podpořit tvorbu nějakých českých návrhářů. Ukázat třeba, jak to jde zkombinovat s klasickou masovou módou či kouskem i ze sekáče (to byla třeba ta kšiltovka od Filipa). 

Na přehlídce jsem tedy byla na Lukášovi Macháčkovi a Michaelovi Kováčikovi. Ti jsou jedni z mých opravdu nejoblíbenějších. Umím si představit mít jejich věci doma. Ok, ty masky tedy přímo ne, ale zbytek jo :D. To ale vlastně od hodně našich návrhářů. 
Dále máte fotky mých oblíbených looků z přehlídek obou návřhářů. Při show jsem dělala i stream, fotky atd, tak to byla zase mutlifunkční výzva :D. 

Lukáš Macháček


Zde je již Michael Kováčik



Byli jste vy na nějaké přehlídce? Na koho byste nejraději zašli?


You Might Also Like

6 comments

  1. Já nevim, moc se mi nelíbí skoro žádný outfit. To bude asi tím, že celkově módě moc neholduju. Když už, tak spíš sportovní móda než tahle extravagantní. A ty lidi, co ty modely vždycky předvádí mi přijdou takový zvláštní, ale tohle všechno k tomu asi patří. Osobně bych asi na takovou přehlídku nešla. Bála bych se, že se budu hodně nudit. Tobě Naty to nejvíc sluší, když jsi přirozená :). Bez make upu a v teniskách :).

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci být kritická, ale v tom článku je snad milion chyb a naprosto to kazí celý dojem. Chápu, že toho máš hodně, ale jsem zastánce toho, že když už člověk něco dělá, měl by to dělat pořádně. Obzvlášť, když je to jeho koníček :) Přijde mi škoda takhle zazdít všechnu tu práci, která za tímto článkem je. Jsem tu poprvé, takže nevím, jak jsou na tom ostatní příspěvky, ale tento si opravdu zaslouží korekturu. Jinak hodně štěstí s blogováním :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mery Decay děkuji za upozornonění. Články připravuji v jiném programu a tak jsem do toho v Bloggeru omylem zkopírovala špatný a neupravený soubor. Už je to opravené :).

    Děkuji všem za komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kabátek je boží! Mým snem je se podívat na fashion week. Ať už v Praze, tak i v Paříži nebo Miláně. Moc ti závidím!
    Znám tě už moc dlouho a jsi mi hrozně milá a sympatická a hodňoučká! ♥
    Mám také blog a je to něco, co miluju, a tak by mě nehorázně potěšilo, kdyby ses na můj blog podívala! Moc by mě zajímal tvůj názor!
    Uděláš mi tím největší radost na světě!
    Přeji ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :