,

Nejlepší nákup měsíce a co pro vás chystám?

27.5.17

To si tak říkám, jak v pátek po tréninku ve fitku (ty cestovatelský pochoutky ve formě čokoládiček, sýrečků a knedlíčků to vyžadovaly) pojedu pěkně domů, sednu si k počítači a vrhnu se natěšená na edit videa ze Švýcarska. Nakonec jsem se ale ocitla jinde... Odtamtud je dnešní post spojený rovnou s jednou takovou novinkou.
// #TheNattinessLook // 
bunda: ZARA / šaty, kabelka, brýle: MANGO / Boty: Converse 
Natěšená bych byla, což o to. Já se vždycky strašně těším až začnu videa nebo fotky upravovat, protože jsem na to poslední dobou (asi tak rok :D ) měla méně času. Teď už si ale většinu času mohu plánovat tak nějak podle sebe. Nemůžu se tak dočkat na editování těch všech mých restů. Jo, asi to je závislost, ale co, baví mě to. Hlavně vám prostě ta místa musím ukázat - třeba se tam taky vydáte! Dnes to ale o cestování nebude. Na video jsem totiž nakonec nevlítla, ale spíš jsem neodolala vábení sluníčka a procházce na Náplavce. To se neodmítá, že? Hlavně jsem vytáhla ze skříně moje oblíbené kousky, které jsem si nedávno koupila a nemohla se dočkat, až se vyvede počasí! Včera byl ten den "D" a tohle kombo džínový bundy s krajkovýma lehkýma šatama spatřilo světla světa. Malinko tu přeháním, to bude asi tím sluníčkem, ale tyhle vyšívané denim bundy by podle mě měl mít v šatníku každý. Ideální jsou nejen na léto a na festivalovou sezonu. Mají jich plno všude. Já mám tuhle ze Zary, kde je vyšívaných džínových bund hned několik - s růžema, s cvoky, apod. Koukám často i on-line a objednám i to, co na obchodě nemají - pokud nevíte, tak webovky klasicky zara.com .

Sehnání bílých lehkých šatů pro mě už několik let znamenalů téměř nadpřirozenou schopnost. Nikdy mi neseděly nebo byly prostě něčím dívné. Na léto jsou ale ideální. Mám doma jedny, ale u nich musím být extra opatrná, aby něco - no - nevykouklo :D. Když jsem teda úspěšně vyzkoušela tyhle v Mangu, tak jsem běžela hned k pokladně. Ten den jsem teda nakoupila (včetně stále ještě zářivě bílých Conversek) trochu víc než jsem chtěla (šla jsem si pro Smoothie cestou zase z tréninku). Tak už to ale bývá, ale tak co, do škříně se mi to ještě vešlo :D. Jak jsem mluvila o těch webovkách slash eshopu Zary, tak Mango ho má taky. Souvisí to i s tou novinkou, co pro vás chystám.
Nechci vás napínat, protože si myslím, že by vám to všem trochu došlo. Dnes čtete článek ještě na tomto blogu, ale brzy - BRZY - bude vypadat trochu jinak! Tento můj design už dlooouho zlobí, nefungují mi odpovědi na komentáře, fotky jsou rozházené, různě odkazy nereagují apod. Bylo toho víc a nešlo to opravit, i když jsem se snažila i s pomocí kamarádů. Vrhla jsem se tak do navrhování nového vzhledu a už se rýsuje! Doufám, že se vám ta změna bude líbit! Dělám to pro vás, ať se vám tu články čtou dobře a blogem se vám hezky prochází. Je to docela teď piplačka, ale bude to stát za to! Těším se, až bude zase blog vypadat reprezentativněji :). Pro dnešek tedy konec hlášení! Mějte krásný víkend a vyražte někam ven, když je tak krásně! Já se vrhnu už na to video!

You Might Also Like

1 comments

  1. Tak tá bunda bol teda skvelý úlovok, ja si už brúsim nechty na nejaký taký kúsok, lebo doma mám len jednu denimovú bundu a aj to len takú obyčajnú, nevýraznú :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :