Den plný překvapení | SPLIT

23.7.17

Poslední den ve Splitu snad ani nepotřebuje extra dlouhý článek, jelikož ty fotky mluví za vše! Hlavně jsem i ve vlogu z tohoto dne mluvila tolik, že jsem vám snad vše pověděla! Odkaz na vlog máte zde. Dnes mám pro vás tedy sepsání toho, co nás překvapilo poslední den a posílám dávku sluníčka a azurka!


Poslední den jsme si chtěly samozřejmě užtí na maximum víc než na obvyklé maximum. Vstaly jsme tam dřív a ještě před snídaní jsme se šly kouknout k bazénu, aby tam nebyli lidi. Jinak tam bylo docela furt plno. Hlavně jsme si říkaly, že by to tam bylo hezké na fotky - a taky že bylo! Byl to takový ten nekonečný bazén. Lidi tam skoro žádní nebyli, vlastně vůbec, takže jsme si fotily o sto šest a kochaly výhledem na Split. Výhledem se ale nakonec kochal i někdo jiný, takový ten trapas no :D. Jak jsem se totiž otočila zády k foťáku, tak koukám, že dole pod bazénem na lehátku leží dva kluci - takový překvápko -  hned jsem vyprskla smíchy, protože mi bylo jasné, že měli dost zajímavý výhled :D No co, za ty fotky to ale stálo, že? :)


Potom už jsme měly fakt hlad a lidi přicházeli k bazénu - čas jít na snídani! O té jsem říkala, že byla jedna z největších snídaní, které jsem kdy v hotelích viděla. Vždy jsme si zabraly místo na terase, kde byl výhled na moře a Split. Krása. Krása. Krása. Přejezenost. Ještě větší krása.


Pak nás čekalo ještě pár překvápek. Jedno z toho byly tyhle plážové postele. Na té opening party Gooshter beach baru nám tam říkali, že nám představují jednoho pána, který má nejlepší Cabanas a lidi ho milují, že to máme na zítra objednané na desátou. A my, ok, tak jo, bude to asi nějaký drink, tak si dáme. Pak se nás ptal jestli chceme první nebo druhý level... a my, co?! Tak jsme zjistily, že to jsou tyto postele mimo pláž a byly naprosto šťastné :D. Ona ta pláž tam byla taková úzká, kamínková a nacpaná lidmi. Jako, je to pláž, takže je to skvělý, ale když je jednou takováto možnost - i say yes! Patřily k tomu ještě ovocné mísy, voda a kafíčko. Obsluhoval tam takový vtipný kluk, byl tam asi na brigádě a bylo vidět, že ho to baví. Jako FAKT baví. Vždycky se strašně moc mile usmíval a byl pořád takový rozpačitý a pořád si pokyvoval hlavou.


Tak jsme tam tak byly celý den. Odtamtud jsem právě hodně vlogovala, protože jsem měla kecací náladu :D. Původně jsme měly v plánu jít kolem druhé hodiny na jet ski. Ale přesně kolem té doby se zatáhla obloha a rozbouřilo moře. Tak se na jet ski nemůže. My se fakt těšily a bylo nám to docela líto - víte jak, já ráda tyhle aktivity. Zkoušely jsme to ještě pak druhý den, jestli nemají volno hned v 9 před odletem. Neprošlo nám to. Nevadí. Dáme to jindy. Místo toho jsme nakonec na té posteli usnuly :D.



Pak se zatáhlo až tak, že to vypadlo jako apokalypsa :D. On byl totiž za Splitem požár, tak ten dým byl na nebi vidět a vše se tak sešlo s těmi mraky, sluníčkem nad ním a větrem, že to vytvořilo neskutečnou oblohu! Však koukněte. My si ale neodpustily to, že jsme za celou dobu neměly zmrzlinu - tak ten čas přišel teď ! Byla to nejvíc epic zmrzka, kterou jsem kdy měla. Tím počasím. Chutí byla dobrá, ale klasicky dobrá :).
 

Potom jsme měly ještě tedy čas do večeře, tak jsme měly možnost jít na masáž. Och! Ta byla neskutečná. Jak člověk furt jinak sedí u počítače, tak tu ztuhlost pozná až tam. I když se snaží protahovat sám, na masáž to nemá. Ve videu jsem natočila i takové vtipné kalhotky jednorázové :D To jsme chcípaly s Eliškou smíchy, puberťačky :D.Na večeři jsme pak byly v hotelu, protože tam jsou ty restaurace boží. Jak byla ta bouřka, tak se ta obloha zase úplně proměnila, byla dokonce duha a vypadalo to úžasně!







Tyhle fotky už byly focené druhý den, kdy jsme zkoušely, jestli vyjdou ty jet ski. Tak jsme se alespoň prošly a pobyly chvíli na pláži. Bylo nám tam prostě fajn :). To tričko je kdyžtak z Freshlabels :).

Mějte se krásně!


You Might Also Like

0 comments

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :