|LOOK| v čem létám?

15.7.17

Články s plno fotkami z úchvatnýho pobytu jsou na cestě k vám, ale řekla jsem si, že vám předtím ukážu v čem na cestu ráda vyrážím já. V čem létám by mohl být nazvaný i jiný článek, protože já mám pořád hlavu v oblacích. Tenhle článek je ale o oblečení do letadla - a jo, možná i nějakých pár těch mých poznámek se najde :D. Co se týká letu, tak i přes to, že jsme letěly jen do Splitu, tak to byl celkem dlouhý let - dohromady z tří letů. Na základě toho jsem volila ultra pohodlný look!
#TheNattinessLook
Kalhoty, triko, bunda: ZARA // Batoh: Fjallraven Kanken // Náušnice: Reserved // Conversky
Asi to moc není potřeba rozepisovat. Jistě je vám jasné, že outfit do letadla se odvíjí od délky letu, přestupech, období a destinaci. To mě baví na letišti sledovat lidi, jak jsou oblečení a tipovat si, kam asi letí a co je celkově čeká. Tím zabíjím čas čekání ve frontách :D . Když si říkám, co si vezmu na sebe, tak pro mě je bodem číslo jedna - pohodlnost. Důležité je pro mě to, ať mi něco někde nevykukuje, nezamotává a třeba moc často nelítám v kraťasech. Já si totiž představuju, jak všude sedím na těch holých nohách a to radši prostě v dlouhých kalhotách. Hlavně je v letadle vždy ta jejich ultra klimatizace, že si ty nohy stejně pak bundou/košilí/mikinou pokryju. Proto mám tyhle věci na přehození, i když letím do velkého tepla. Je to taková prevence proti knedlíku v krku a následnému kašli. Co se týká bot, tak právě kvůli tomu, že pod sedačkami to zase fouká studeně, tak musím mít plnou obuv. V 99% mám v batohu či príručním zavazadle žabky nebo pantofle. Pro případ, že bude při příletu opravdu vedro. Jo a taky si často přejíždím kufrem nechtěně nohy. V plných botách vás ty palce pak bolí méně :D. Batoh tedy musím mít vždy ve velikosti takové, aby se mi tam vešly všechny mé nezbytnosti - hlavně tedy notebook a pak tam nacpat zbytek. Ty nezbytnosti jsem popisovala zde. Ale klidně vám o tom udělám článek nebo video, kdybyste chtěli :). Když je to delší let, tak mám ještě malou crossbody na to, abych tam dala věci, které potřebuji mít při ruce a nešátrala neustále do batohu - mobil, peněženku, pas, kapesníčky,...
Tyhle kalhoty jsou třeba ultra pohodlné. Kupovala jsem je vlastně bez zkoušení, protože ten prodyšny materiál nešel v obchodě nechat. Teď je také tahám, jak jen to jde. Já mám ráda, když v nich mohu sedět v tom svém typickém posedu. Já totiž moc neumím sedět normálně a vždy mám jednu nebo obě nohy na sedačce, nějakým způsobem i prokroucené :D. Uplé kalhoty, ultra kraťásky - ty mají v tom případě u mě logicky při cestování stopku.
Co vy? V čem nejraději létáte vy? :)


You Might Also Like

4 comments

  1. Zrovna včera jsem přiletěla z Milána a měla jsem na sobě v bledě modrém to samé co ty 😄 ve všem souhlasím,mám to taky tak:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Práve som pochopila, kde robím pri outfite do lietadla chybu :P

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit, věřím, že naprosto pohodlný. A ty kalhoty jsou naprosto dokonalý :)

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :