Sladěno s Berlínskou zdí |LOOK|

30.7.17

Já si nemůžu pomoct, ale Berlín mě naprosto dostal. Byli jsme tam sice na dva dny, ale i to stačilo! Všechno, co jsme zažili ( i pár takových failů :D ) vám napíšu do samotného článku. Jelikož mám ale spoustu fotek, tak jsme si řekla, že vám zvlášť ještě postnu tento outfit. Na Instagramu jste se mě hodně na ty kousky ptali, tak vám to tu trochu rozepíšu. PS: Nadšená jsem byla navíc i z toho, jak bunda pěkne ladila s touhle částí Berlínské zdi :D (Jak málo stačí ke štěstí :D ).

#TheNattinessLook
Bunda: Freshlabels značka Cheap Monday // Kalhoty: Reserved // Boty: Answear značka Medicine // Batoh: Answear značka Trussardi Jeans // Triko: Answear značka Mango 
Já vždycky moc nemám ráda si balit na krátké výlety. Ono se řekne, že toho člověk potřebuje málo, ale já mám stejně vždykc úplně plný kufr. Drogerie je stejná, vše kolem foťáků, gopra, notebooku (příslušenství atd.)  také. Pak to chce oblečení na dva dny, kdy mi naprosto stačí to samé, však nemusím měnit outfity pořád. No, ale znám se - k snídani se poleju kafem a je to. Nutností je teda vzít náhradní věci - tadá - kufr je přeplněn :D. Já nevím, máte to tak taky? Super je to obzvlášť tehdy, kdy má jeden den pršet a druhý den má svítit sluníčko a být vedro. Jako tyhle dva dny v Berlíně :D.
Nějak jsem to tedy neřešila a řekla jsem si, že oba dva dny budu mít to samé a vezmu si náhradní triko. Zamilovala jsem se totiž do téhle bundy a chci jí teď nosit pořád - v dešti, teplu - prostě pořád. Miluju ten ovesized střih, kombinaci barev a takovou tu oprejskanost. Někdo mi psal k jedné fotce na Instagramu, že vypadám jako spiderwoman - i podle barev. Tak to mě pobavilo :D
První den nám tedy propršelo, a to jsme stáli na koncertě v otevřeném hledišti. Takže vlastně člověk ty outfity změnil, protože jsme byli furt jen v pláštěnkách, což bylo fakt vtipný :D Hlavně ty kapucky. Bunda sama o sobě taky nepromokla, ale proč riskovat stání x hodin v dešti a pak promrznout. Pod bundu jsem si vzala dlouhou mikinu s kapucí (ať mám dvojitou kapucku s tou z pláštěnky). Holinky domá nemám, tak jsem konečně vytáhla tyhle nové boty, které celé léto zatím jen čekali na svou premiéru. Nepromoknou a hodí se snad ke všemu, čemu chcete hodit trochu rockovější vibe. Třeba i šatům. Tyhle všechny věci jsem brala ve slevě (teď jsou ještě ve větší), ale nejvíc koupě byly ty kalhoty. Ty stály 299,- :D #WinWin . Na toulání po městě to bylo pro mě fakt ideální, kdy jsem mikinu mohla hodit ve vedru do batohu a bylo mi hezky. Ten druhý se ty mraky stejnak měnily, že mi bylo příjemně. PS: Ten batoh je snad bezedný :D.
Tak pro tento článek je to všechno, ale článek o Berlínu budu psát v letadle, protože dnes letím za oceánským vzduchem. Na Instagramu dám brzy vědět, co to bude. Ale malá napověda - už jsem tam nedávno jednou byla :P . 

You Might Also Like

1 comments

  1. Ten outfit se k tý zdi tak hodí! :D naprosto dokonalé místo k nafocený takového postu. Nebo snad outfit vybraný podle zdi, no? :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :