Bojíte se výšek? Aneb kam jsme všude v Berlíně lezli | photostory |

9.8.17

Druhý den v Berlíně už nebyl koncertový, ale turistický. Nikdy jsem Berlín neměla šanci projít, tak jsem se hrozně těšila. Bylo mi vlastně jedno, co uvidím - hlavně něco! Na snídani v hotelu jsme si řekli, kam se asi tak vydáme, ale pevný plán jsme neměli. Pak jsme ale cestou na autobus zjistili, že by bylo fajn si říct alespoň pořadí :D. Chtěli jsme si teda koupit takové ty okružní "hop on, hop off" jízdy. Nejvíc jsme ale chtěli vidět Berlínskou zeď, tak jsme virazili za ní. Konkrétně tedy do East Side Gallery. Autobus nás vyhodil hned u ní a prošli jsme jí krásně v klidu. Nebylo tam ani moc lidí, že se tam člověk necpal nebo do vás nikdo nestrkal. Je fajn se i zamyslet nad tou myšlenkou celé té památky a uvědomit si, co se tam dělo... Aby to nebylo "jen" kvůli fotkám...No ale o tom tam psát nebudu :D teď už je to symbol, který se vyplatí navštívit. A jo, dát si u něho i tu fotku :D.


Někdy vám tam do fotky vstoupí i černí pasažéři, kteří rádi photobombing :D


A nebo dva :D.



Hned poblíž kotví lodě a je to u známého dalšího symbolu - Oberbaum mostu. U něj jsme ale procházku skončili a vydali se na druhou stranu směrem do města.



Po Berlíně se dají půjčit kola, na kterých tam jezdí hodně lidí, což je mi sympatické. My to ale měli takhle na chvíli, tak jsme se prošli nebo popojeli MHD. Další zastávka byla Pampa Holzmarket.



To nám kamarád říkal, že je to taková jejich Náplavka a hipster místo. Přes den to je zavřené (bar, restaurace,...), ale i tak je to fajn vidět a projít se tam. Večer tam svítí světla a žije to tam. Psalo mi o tom i hodně lidí, takže se vyplatí tam zajít, pokud jste/budete v Berlíně. Jo a prý tam mají nejlepší pizzu! Až to zkusíte, dejte mi vědět!



Mě si tam získali tou houpačkou :D. Jen všichni čekali, až se seknu a naletím do vody :D Nestalo se, naštěstí.




Potom jsme sedli na Uber, který nás odvezl k Braniborské bráně. Ušetřil nám čas, jinak by ta cesta vzala jendou tolik času. Kolem nebylo až tolik lidí, kolik jsem čekala a tak jsme si památku mohli v klidu prohlídnout. Je to prostě velkolepá stavba a symbol. Úchvatně vypadá hlavně večer, ale to my už nestíhali. Dál od brány vede známá Unter den Linden. Nám ale začala kručet bříška, tak jsme nastražili čich a vyrazili. Našli jsme boží místo!
 

Restaurace Brechts je u řeky u metra Friedrichstraße. Je to steakhouse a všichni jsme se shodli, že to bylo snad nejlepší maso, co jsme kdy měli! Mě si získali ještě hranolkama z batátů a byla jsem jako v nebi. Určitě doporučuju tam zajít. Kolem je plno dalších restaurací, tak pokud se vám nebude líbit tato, tak se vám jistě zalíbí jiná kolem.



Na Berlíně je skvělá ta atmosféra a i když tam jsou grafiti na zdích, tak to vypadá skvěle a je to taková další typická věc pro město.




V restauraci jsme pak seděli a měli choutky někam ještě zajít. Bylo ale kolem páté a tak ani Madame Tussaud už by se nevyplatila kvůli zavírací době. Ctěli jsme i zajet někam do zábavního parku, ale to by se taky nevyplatilo. Tak tak googlím a vyskočí na mě Mount Mitte. Řekla jsem to grupě a bylo vyřešeno. Zamířili jsme na metro!



MountMitte je taková opičí dráha ve výšce. Jako jsou lanové parky v lese v korunách stromů, tak tohle je to samé. Ale stokrát promakanější! Jsou tam takové cesty, které jsem nikde neviděla a třeba lezete skrz auto, jedete na surfu a nebo na kole. Opravdu tam zajděte! Je to docela i cenově přívětivé a kolem je relaxační pláž, bar, vollejbalová hřištěa panuje tam pohodová atmosféra.

Jsem ráda, že jsem nespadla. Ono je super, že tam je několik úrovní, že i když se bojíte výšek, tak si to tam užijete a můžete postupně postupovat. Ono to souviselo s tou mou úchylkou ten den pořád někam lézt, takže to bylo fajn, že jsme tam zašli :D .



Celé se to jmenuje Beach Mitte a toto je celá mapa areálu - odkaz zde.


Tak jo, to by bylo z Berlína už úplně vše. Věřím ale, že se tam ještě určitě podívám, protože to je město s nekonečnými možnostmi! Když napíšete tipy do komentářů, tak se můžeme inspirovat vzájemně!
Mějte se krásně!

You Might Also Like

2 comments

  1. Krásne fotky, skvelé spomienky a zážitky a všetky miesta vyzerajú tak fotogenicky :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná ta barevná bunda :))

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :