Shopping Fever Fashion Show

22.5.14


                                                                                                                     Fotografie z přehlídky jsou od fotografa OG Harfa.
Shopping Fever byla událost, od Elle, Marie Claire a InStyle, o které jsem vás nedávno informovala. V rámci ní bylo po Praze několik doprovodných programů. Jeden z nich byla FASHION SHOW v Harfě, na které jsem předváděla i já, a to spolu s dalšími účastnicemi Supermiss.

Připravené pro nás byly outfity různých značek. Níže mám pro vás fotografie, ze kterých se případně můžete čerpat inspirace pro vaše denní outfity, každý si najde ten svůj styl. Já jsem to nestylovala, takže vám jen předávám fotky modelů, které jsem předváděla :)). (Některé jsou lepší a některé zase horší :D) 

Tally Weijl 

New Yorker

Marks & Spencer

Retro Jeans

Plavky Marks & Spencer
Každopádně přehlídkový den je pokaždé zábava – celý den fittujete (zkoušíte) modely, čekáte a jíte :)). Já jsem si nemohla vynachválit Yobar! Pokud jste ho ještě nezkoušeli, tak je nejvyšší čas to co nejdříve napravit! Natočíte si jogurt dle vašeho výběru (doporučuji bílý s čokoládovým!) a poté si můžeme přidat, co chcete – čokoládu, ovoce, polevy, horké maliny, sušenky, gumový medvídky – prostě cokoliv. Pozor ale, ať se moc nerozšoupnete, protože se platí na váhu :)). Nově je Yobar otevřený i v Palladiu. Je to docela dobrá náhrada za McFlurry, a to se hodí :D. Převážně v tomto krásném počasí!



A pár fotek z backstage! :-) 



Můj oblíbený outfit z Retro Jeans !

You Might Also Like

1 comments

  1. Jééé, na tu přehlídku jsem se byla podívat a viděla tě! :D
    Vzpomínám si i na ten rozhovor, kde jsi zmínila cestu do Ameriky... no a jak vidím, už tam jsi. :)
    Ela

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :