Hot Plum

26.5.14


Začátkem týdne mám pro vás beauty tip!

Jakožto milovnice výrazného líčení rtů je více než jasné, že se jedná o odstín rtěnky. Přes rok je pro mě číslo jedna odstín červený, ale s příchodem sluníčka a tohoto krásného počasí jsem sháněla něco svěžejšího, prostě letního. Narazila jsem tak na rtěnku od Maybelline Hot Plum Color Sensational (číslo 906).
Jsem s ní naprosto spokojená, tak vám ji vřele doporučuji! Dokonce s ní mám několik fotek a pár z vás se mě na ní ptalo, tak jsem si říkala, že tedy tato rtěnka zaslouží článek :)). Barva je doopravdy výrazná, takže je třeba s tím počítat. Výhodou je, že je dlouhotrvající, není tedy přímo voděodolná či něco podobného, ale vydrží klidně i celý den. Jen je třeba mít s sebou vždy zrcátko a čas od času se překontrolovat, ale to určitě nebude problém ;)). Bonusem také je, že také nádherně voní! V létě může být právě rtěnka základem vašeho make-up looku a už není třeba se nějak přehnaně líčit. 


Doporučuji odstín rtěnky sladit ještě s lakem na nehty – detaily jsou totiž podstatnější, než se může zdát :)). Koupila jsem si narychlo lak od Essence (odstín 57), vydrží dlouho, akorát je třeba více vrstev.



Krásný slunečný „hot plum“ den,
Vaše Natalíí

You Might Also Like

2 comments

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :