, , ,

Blogerky roku - Focení

28.11.14


Jistě jste si všimli, že jsme se s vítězkami Blogerky roku 2014 sešly znovu! Tentokrát to však nebylo na slavnostním večeru, ale na našem oficiálním focení. Kromě nás tam samozřejmě nemohla chybět samotná ředitelka soutěže a moderátor Ondra Vodný. Měly jsme tu čest, že nás fotil Jan Tůma a zajištěné pro nás bylo i líčení a outfity, ve kterých jsme se poté každá fotily s cenou a následně po dvojicích. Neustále jsme  u sebe měly Bubble Tea, takže jsme byly plné cukru a energie! Máte ho rádi?
 Celkově si myslím, že jsme si tem den užily, krásně si popovídaly a já konečně holky více poznala. Po focení jsme si totiž  ještě šly sednout do kavárny, kde jsme strávily další, přibližně, tři hodiny jenom povídáním. Doufám, že nějaká podobná akce bude zase brzy a jsem zvědavá na fotky! Jinak toto video je první, které jsem natáčela svým novým Olympusem! Pro mě to byla velká změna oproti telefonu, tak se těším, až ho budu zase používat!

I hope you've read about the Bloggers of the Year Awards because now there's another post about it! I'm so happy we could meet again. Especially when it was at the official photoshoot! We had such a great time and we're talking even more than taking the pictures. Even though I'm sure the pictures will be amazing as was the time we had! 

 Luci s Nicole, Terka, Teri, Péťa a Koko (bohužel chybí, musela odejít dřív) 


You Might Also Like

4 comments

  1. Ty tu nelogickou stavbu vět prostě řešit nebudeš, co? Achjo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi kočka =)) Moc ses mi líbila ve videích z USA, tak jsem ráda, že jsem teď zjistila, že máš blog :D

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :