,

15 tipů na motivační knihy | + Outfit a Karel Gott |

1.6.17

Toto jsem si nemohla nechat pro sebe. Dali jste mi totiž na Instastories takových tipů na motivační čtení, že se ten list bude hodit určitě i vám! Včera jsem byla po celém dni a akci (natáčení pro FashionTV) taková nějaká unavená, že jsem měla strašně lenošivou usínací náladu, i když jsem věděla, že by bylo lepší posunout jinou prácičku kupředu. Upravovala jsem tyto outfit fotky a po jídle, videích a mini šlofíku jsem se vás optala na Instastories, jestli nemáte tipy na nějakou super motivační knížku. No a vy jste úplně skvělý a začali jste jich psát tolik! Nějaké knížky se opakovaly, nějaké jsem znala a k některým jsem dogooglila autory a připsala trochu infa, o čem ty knihy jsou. Dohromady jsem tedy vybrala top 15 knih. Ne, že bych je četla, ale vybrala jsem je podle anotací na internetu :D.
Tak, zde jsou - věřím, že pro nějakou (třeba ještě dnes) do knihkupectví určitě půjdete (nebo objednáte on-line). Fotky outfitu jsou ze včerejší akce, o které píšu níže po seznamu.

#TheNattinessLook
Bunda: ZARA / Šaty: x let staré od kamarádky / Boty: ZOOT / kabelka: ALDO
  1. Továrna na sny od Anie Songe! (tu jste všichni milovali a bylo vás asi nejvíc!)
  2. Pohádka o ztracené krajině - Radvan Bahbouh (cesta za nalezením vlastního potenciálu)
  3. Nastavení mysli - Carol Dweck (podložené psychologickými výzkumy)
  4. Som idealista (kniha plná motivačních citátů)
  5. Moc přítomného okamžiku - Eckhart Tolle (o duchovním osvícení, prý složitější čtení, "Naše falešné já je produktem naší mysli a pokud se vzdáme našeho analytického myšlení, zjistíme, že my nejsme naší myslí a můžeme se zbavit naší duševní bolesti. ") 
  6. Bohatý táta, chudý táta - Robert Kiyosaki (ukázání rozdílů mezi smýšlením bohatých lidí a chudých lidí, důležitost finanční gramotnosti v dnešním světě)
  7. Čtyři dohody - Don Miguel Ruiz ( průvodce osobní svobodou skrze moudrost starých Tolték, pomocí emocí/pocitů)
  8. Nejbohatší muž v Babyloně - George S. Clason (správný pohled na ekonomiku a osobní finance)
  9. Jedna trefa stačí - Randal Lane (o mladých miliardářích internetového věku, o Tumblr)
  10. Mnich, který prodal své Ferrari
  11. The Artist's way -  Julia Cameron (k podpoře kreativity)
  12. Zjednoduš svůj život - Bil Hybels (kroky k úklidu duše)
  13. Úterky s Morriem - Mitch Albom (o životě a smrti)
  14. Katy Yasha - od ní knihy Můžeš vše, co chceš; Jednosměrná jízdenka; Deset přání
  15. Laurent Gounelle (od něj knihy prý takové neuropsychologie psaná příběhem)
Já ještě mám ráda pana Duška a pouštím si videa na Youtube, tak to můžete také zkusit. Plus spíš čtu články na First Class, Forbes atd.
O  akci jen stručně. Outfit je popsaný výše. Včera jsem moderovala reportáž pro FashionTv z tiskové konference k včerejšímu koncertu pana Karla Gotta.  Ta tiskovka se konala na prostoru velkým, jak dvoulůžková postel, uprostřed stál u mikrofonu Mistr a kolem trilion novinářů. Trvalo to chvilinku a hned jsme museli místnost opustit. Já ještě stihla rozhovor s paní Pilarovou. Byla opravdu moc milá :). Miluju potkávání těchto našich legend, na které jsem od malička koukala v televizi. Já k nim mám vždy neskutečný respekt a bojím se v rozhovoru zeptat, aby to nebylo něco hloupého :D. Venku jsme pak točili stand upy a rozhovor ještě třeba s Ondrou Rumlem.
Jak to vypadalo, jsem dávala na Stories. Mohli jste si tak udělat obrázek o tom, být světová celebrita nebo jak byste to zvládali vy. Pohodička to zkrátka není a já před panem Gottem opravdu smekám. Je to zkrátka jedinčná legenda = fenomén.

You Might Also Like

3 comments

  1. Ten outfit se mi na tobě moc líbí, padne skvěle! :) Jinak taktéž děkuji za tipy, já se zrovna chystám na Bohatý táta, chudý táta :)

    OdpovědětVymazat
  2. Továrna na sny je knížka, která rozděluje lidi. Motivační asi bude, ale když jsem ji prolistovávala v knihkupectví, tak mě zarazilo, jak je psaná. Takový ten styl slohové práce žáka základní školy. Mě osobně by to asi odradilo, ale nevím, mnoha lidem určitě i tak hodně dá.
    Bohatý táta, chudý táta zní zajímavě, slyšela jsem na ní hodně chvály a už nějaký čas se po ní poohlížím. Tak uvidím, třeba na ni konečně někde narazím. Mám totiž takovou životní filosofii, že kniha ke mě musí nějak přijít sama. Musí mě hodně oslovit, abych si jí vůbec koupila. Kolikrát je to pak stejně kravina, která se mi nelíbí, ale i tak se té filosofie pořád držím :)

    OdpovědětVymazat

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :