| LOOK | do Varů na filmový festival

11.7.17

Móda ve Varech - to snad bylo nejobjevovanější téma článků na internetu. Já jsem se tam taky vydala a článek vám ještě postnu. Tento je outfitový, protože jste se na šaty hodně ptali. Já si je zamilovala hned, jak jsem je vyzkoušela (když jsem měla asi 30 minut na vymyšlení celého karlovarského outfitu po příjezdu z RFP).
#TheNattinessLook
Šaty: RESERVED / Kabelka: ZARA / Brýle: Topshop / Pantofle: RESERVED / Hodinky: American Apparel / Náušnice s hvězdama: RESERVED / Doplňky: z různých obchodů - Stradivarius, Berhska, Claire's... 
Zachránil mě Reserved. Říkala jsem si, že ZARU a MANGO tam na ulici potkám hodněkrát, tak jsem nechtěla potkat někoho se stejným outfitem :D. Ty obchody miluju (to asi my všechny, že?), vždy tam něco najdete, co potřebujete. To pro mě platí i v Reserved. Skočila jsem tam a hledala jsem něco hodného festivalu (KVIFF). Věděla jsem, že budu celý den chodit a potřebuju něco pohodlného, ale tenisky se do Varů moc nehodí. Zárověň jsem chtěla zůstat letní slash festivalová. Pak mé oči zaujala ta sytě červená na štendru, v kabince jsem je hodila na sebe a volba byla jasná! Cestou k pokladně na mě vykoukly i ty pantofle, takže "problém" s obuví vyřešen. Já mám totiž fakt spíš jen ty tenisky :D Co jsem si pořídila zatím za pantofle, tak jsem skončila s náplastmi na nohách, jak to řezalo - tyhle jsou ale fakt jak bačkůrky, měkkounký a po dni trajdání ani škrábance - #happyNatty.
Kdybych si bývala vzala proužkované (typické pro kolonádu) košilové šaty, tak bych se asi uškvařila. Mně je vždy stokrát větší vedro než ostatním, takže jsem byla neskutečně šťastná za tenhle look. (Plus mají podobný motiv jako šaty Tory Burch, takže mají hned víc výhod :D.) V těch kinech bylo dusno, který jsem nikdy nezažila a venku už nepomáhaly ani ty kokosáky. No, to vám vše napíšu do dalšího článku. V tomto chci ještě poděkovat všem, co jste se přišli vyfotit nebo pozdravit. Jste všichni vždycky tak milý, že mi to ještě víc zlepší náladu! Děkuju! A pokud nemáte podobné letní šaty - barevné, vzdušné s odhalenými rameny - šup do nich, ty se v šatníku neztratí (i když se má teď počasí trochu zhoršit) :). 

You Might Also Like

0 comments

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :