|VLOG| Nuda ve Splitu? Ta rozhodě nehrozí! - jachty, party a my dvě bláznivý blogerky

10.7.17

Ahoj! Trochu mi to trvalo, ale jsem tu s dalším videem z cest - tentokrát ze Splitu, kam jsem jela s kamarádkou z blogu Time to Fit. Byly jsme tam 4 dny a já původně chtěla dát jedno video, ale záběrů a zážitků bylo TOLIK, že udělám dvě! Tohle je tedy první a uvidíte, jak se nám to rozjelo hned náramně! Jachta neměla chybu a ta party už vůbec ne! Tento týden ještě čekejte druhou dávku letní atmošky - takového tropického ráje z Evropy :)) Pozval si nás tam samotný hotel, který si nás našel, tak jsem byla šťastná, protože to tam bylo opravdu krásný a chovali se k nám bezkonkurečně!

Je tam i výzva - kolikrát jste byl kdo v Chorvatsku a jaké máte tipy na místa? Určitě si to všichni můžeme posdílet :)

PS: plavky mám z Tezenis
Žlutý outfit je popsán zde.

Mějte se krásně - brzy bude druhý díl! :) 


You Might Also Like

0 comments

I apprecite your comments and I read them all !

Be friend with me

Contact me

Jméno:

E-mail :

Vzkaz :